För att komma i kontakt med oss ber vi dig använda nedanstående kontaktformulär oavsett om ditt ärende gäller reklamation, om du söker jobb eller vill lämna oss dina synpunkter. Efter vi har mottagit ditt formulär återkommer vi så snart vi kan, senast inom tre dagar från det du skickat formuläret.

Skicka in din reklamation eller fråga som gäller bröd- och bageriprodukter köpta i butik, eller ring oss på telefon: 020-45 10 50

Telefontiden är måndag-tisdag 9.45-12.00 samt onsdag-fredag 9.45-12.00

OBS! Spara upplevd felaktighet samt förpackning till dess du fått svar från oss. Ibland behöver vi ett inskick från konsument för att spåra orsaken till det upplevda och därmed kunna åtgärda felet med målsättningen att undvika liknande felaktigheter i framtiden. Längst ner i formuläret kan du, om du vill, också ladda upp en bild. 

Mitt ärende gäller
Meddelande
Förnamn
Efternamn
Adress
Postnummer och ort
Telefonnummer
E-post
Bekräfta e-post
   
  Om det gäller en reklamation ber vi dig även fylla i följande punkter:
Produktnamn
Inköpsdatum
Butikens namn och ort
Bäst-före-datum på produkten
Bifoga fil
 
   
Bilaga (PDF, JPG, TXT)