För att komma i kontakt med oss ber vi dig använda nedanstående kontaktformulär oavsett om ditt ärende gäller reklamation, om du söker jobb eller vill lämna oss dina synpunkter. Efter vi har mottagit ditt formulär återkommer vi så snart vi kan, senast inom tre dagar från det du skickat formuläret.

Skicka in din reklamation eller fråga som gäller choklad- eller godisprodukter köpta i butik, eller ring oss på telefon: 020-45 10 50. Telefontiden är måndag-tisdag 9.45-12.00 och 13.00-14.00 samt onsdag-fredag 9.45-12.00

OBS! Vid reklamation av choklad- och godisprodukter. Sänd produkten till oss tillsammans med förpackning och berätta vad som är fel. Bifoga dina kontaktuppgifter och inköpsställe. Vi behöver detta för att spåra orsaken och åtgärda felet. Längst ner i formuläret kan du, om du vill, ladda upp en bild. Sänd till adressen nedan:

Konsumentkontakt
Fazer Bageri & Fazer Konfektyr
Kartåsgatan 3 A
531 40 LIDKÖPING

Mitt ärende gäller
Meddelande
Förnamn
Efternamn
Adress
Postnummer och ort
Telefonnummer
E-post
Bekräfta e-post
   
  Om det gäller en reklamation ber vi dig även fylla i följande punkter:
Produktnamn
Inköpsdatum
Butikens namn och ort
Bäst-före-datum på produkten
Bifoga fil
 
   
Bilaga (PDF, JPG, TXT)