AVSLUTAD! Tävlingsregler för sociala medietävlingen "Fazer fyller 130 år"

Organisatör

Lindhagensgatan 120, SE-104 25 Stockholm P.O. Box 30170,

SE-104 25 Stockholm, Sweden

Vem kan delta?

Alla personer över 16 år som har permanent bostad i Sverige kan delta i tävlingen, dock ej personal som arbetat med planering av kampanjen eller någon del av den samt medlemmar av deras familj.

Hur deltar man?

Tävlingen påbörjas 2021-09-15 och avslutas 2021-09-17 kl 23.59 Du deltar i tävlingen på Fazer Sveriges Facebooksida, eller Instagramsida genom att skriva "ditt bästa rim". Du kan delta i tävlingen både på Fazer Sveriges Facebook och Instagram för att öka dina vinstchanser. Vinnarna väljs ut av en jury och beslutet kan inte överklagas. Tio vinnare utses som får en väska med produkter till ett värde av ca. 1400kr.

Priser

Kampanjen gäller endast för personer som bor i Sverige där totalt tio (10) vinnare kommer att väljas ut. Fem vinnare väljs från Facebook och fem från Instagram. Vinnarna väljs ut inom några dagar efter att kampanjen har avslutats. Vinnaren kommer att bli taggad i kommentarsfältet för tävlingsinlägget. Om vinnaren inte svarar inom en dag så blir vinsten ogiltig och Fazer förbehåller rätten att välja ut en ny vinnare.
Vinsten är en Fazerväska med produkter från Fazer till ett värde av ca. 1400 kronor. Priset kommer att levereras via posten. Fazer förbehåller rätten att publicera vinnarnas för- och efternamn samt plats på Fazers hemsidor och sociala mediekanaler.
Priserna kan inte omvandlas till pengar eller andra priser.

Hantering av personuppgifter

Fazer behandlar deltagarnas personliga uppgifter för att kunna utföra tävlingen och skicka ut tävlingsvinsterna. Dessa uppgifter kan komma att användas i direktmarknadsföring med deltagarens godkännande. För mer information, https://www.fazergroup.com/sv/integritet-pa-fazer/privacy-statement/

Organisatörens skyldigheter

Deltagarna är själva skyldiga till att betala eventuell vinstskatt.
Deltagarna frikänner Fazer och andra kampanjorganisatörer och alla andra partners från skyldighet till eventuell skada som orsakats eller ha påståtts att ha orsakats av att delta i kampanjen. Fazers ansvar överstiger inte antalet eller värdet på priserna som nämns i dessa tävlingsregler. Fazer ansvarar inte för några tekniska problem i relation till deltagandet av tävlingen eller mottagandet av vinsterna.

Andra villkor

Om det finns misstanke om bedrägeri eller fusk från en deltagare eller annan typ av regelbrott så förbehåller Fazer rätten till att avvisa deltagaren. Fazer kommer att meddela eventuella förändringar via hemsidan och sociala medier om vi är tvingade till att på något sätt ändra reglerna eller priserna för kampanjen. Fazer förbehåller rätten att ändra kampanjen eller kampanjreglerna på ett sätt som inte har en betydande effekt för deltagaren.

Kampanjen är inte sponsrad, rekommenderad eller hanterad av Facebook eller Instagram. Däremot måste deltagarna följa villkoren som är uppsatta av sociala medienätverken utöver Fazers tävlingsvillkor. Kampanjen är inte kopplad till Facebook eller Instagram. Deltagarna befriar Facebook och Instagram från allt ansvar kopplat till kampanjen.